V žebříčku Toplist má Lezec.cz průměrně cca 5.000 návštěvníků denně.
Internetové stránky Lezec.cz čte, ale i tvoří komunita lezců, horolezců a vůbec přátel horských a outdoorových sportů, jako třeba skialpinisti, vyznavači slackline (tedy chození po laně), kaňoningu nebo vysokohorští turisté.
Používáme standardní systém zobrazování a měření inzerce. Formát reklamy (inzerátu, banneru) se prodává na týdenní období, přičemž garantujeme počet zobrazení (tzv. imprese) a měříme standardní statistiky, včetně proklikovosti (CTR).
Mezi inzerenty na Lezci jste mj. mohli vidět jak oborové značky jako: Hudy sport, Singing Rock, Hannah, tak obecné: Škoda Auto, Nissan, Allianz a jiné.
Lezec je
hlavním mediálním partnerem ČHS (Českého horolezeckého svazu) pro internet.
Lezec.cz: 54.427 čtenářů v listopadu 2016
Podle Google Analytics měl Lezec.cz v listopadu 2016 tuto čtenost:
208.666 návštěv
697.212 zobrazených stránek
54.427 návštěvníků
Děkujeme!
NOVÝ CENÍK platný od 1. března 2017
S platností od 1. března 2017 jsme aktualizovali ceník. Ceny se snižovaly. I nadále nabízíme balíček kampaní
MINI na poloviční objem zobrazené inzerce za
nižší cenu. Bannerové kampaně v této nabídce začínají již od
1750 Kč za týden.
Při větších objednávkách nebo volných kapacitách lze domluvit slevy.
Ceník platný od 1. března 2017:
Ceník reklamy na www.Lezec.cz - 1.3.2017
Lezec.cz je členem mezinárodní asociace horolezeckých webů
ClimbWeb.net.